TOMMY HILFIGER ÎȘI EXTINDE PREZENȚA DIGITALĂ PRIN LANSAREA PLATFORMEI DE E-COMMERCE ÎN ROMÂNIA
Tommy Hilfiger anunță lansarea tommy.com în România. Platforma de e-commerce urmărește strategia lui Tommy Hilfiger de a dezvolta digitalizarea în întreaga companie și de a ajunge la următoarea generație de consumatori prin construirea unei comunității online. Site-ul a fost lansat în iulie 2021 și este operat de partenerul de franciză local, Sarkk SA.
Introducerea acestui tip de platformă în România se bazează pe angajamentul continuu al lui Tommy Hilfiger de a investi și de a-și extinde prezența pe piață, care găzduiește deja 16 magazine retail TOMMY HILFIGER. Împreună cu livrarea gratuită pentru toate comenzile, noua platformă permite consumatorului să returneze sau să schimbe achizițiile făcute online în magazinele TOMMY HILFIGER din toată țara.
Consumatorii vor avea, de asemenea, acces la o selecție largă de produse TOMMY HILFIGER, inclusiv îmbrăcăminte pentru bărbați TOMMY HILFIGER, îmbrăcăminte pentru femei, copii, accesorii, Close-to-Body și TOMMY JEANS. De asemenea, vor fi disponibile colecțiile din primăvara anului 2021, evidențiate printr-o campanie cu talente internaționale, incluzând modelul, activista și actrița Indya Moore, actrița, gazda podcast-ului și activista Jameela Jamil, precum și cantautorul, regizorul și designerul Mogli.
Prietenii și fanii brand-ului sunt invitați să se alăture conversației în social media folosind #TommyHilfiger și @TommyHilfiger.