Tommy Hilfiger introduce un twist al sustenabilității în colecția capsulă pentru toamna lui 2020- TOMMY X MERCEDES-BENZ
Tommy Hilfiger anunță lansarea colecției capsulă de Toamnă 2020 TommyXMercedes-Benz dedicată bărbaților, colecție care aduce în atenția publicului mai multe metode de producție și materiale sustenabile. Cea de-a patra colecție capsulă realizată în parteneriat se bazează pe parteneriatul strategic multianual al lui Tommy Hilfiger cu echipa Mercedes-AMG Petronas Formula OneTM, cea care a câștigat de șase ori Campionatul. Colecția va fi disponibilă în magazinele selecționate TOMMY HILFIGER, la nivel global, și în anumite reprezentanțe Mercedes-Benz, începând cu 15 octombrie 2020.
Dezvoltând în continuare misiunea de sustenabilitate a lui Tommy Hilfiger de a crea modă prin care „nimic nu se pierde și toată lumea este inclusă”, colecția capsulă Toamna 2020 TommyXMercedes-Benz include mai mult bumbac sustenabil, geci de puf și ținute bomber, căptușite cu Sorona® și veste matlasate Ecodown®. Aceste materiale sunt cele mai noi achiziții în portofolio TOMMY HILFIGER de produse sustenabile, care este în continuă dezvoltare.
Colecția capsulă Toamna 2020 a fost construită în jurul ideii de inovație, îmbinând stilul sport clasic American specific brand-ului Tommy Hilfiger cu expertiza tehnică a echipei care a câștigat de șase ori Campionatul Mondial Formula One™. Stilurile atemporale, care includ piese precum jacheta utilitară, jacheta bomber și jacheta de piele, sunt transformate printr-un twist sofisticat și personalizat, alături de elemente de funcționalitate, cum ar fi finisaje adaptabile la diferite situații climatice, perforații, benzi cauciucate, etanșări îmbinate și închideri reglabile Velcro®. Cromatica ce cuprinde roșu, alb și bleumarin este completată cu nuanțe de portocaliu ars, gri deschis și oliv, iar steagul iconic TOMMY HILFIGER și steaua în trei colțuri specifică Mercedes-AMG Petronas Formula One™ sunt evidențiate printr-o lucrătură fină. Banda-semnătură TOMMY HILFIGER este prezentă în continuare pe tivuri și manșete, păstrând același aspect minimalist, iar căptușelile TriStar adaugă un twist neașteptat outfit-ului clasic de stradă. Bărbatul modern Tommy va asimila design-ul colecției ca unul simplu dar sofisticat în același timp.
Prietenii și fanii brand-ului sunt invitați să se alăture conversației în social media folosind #TommyHilfiger, #TommyXMercedesBenz și @TommyHilfiger.