Industria modei este o industrie care, sub o formă sau alta, își face simțită prezența în viețile tuturor oamenilor. Fie că vorbim despre un mod de exprimare a valorilor personale, despre o istorie către care mulți își îndreaptă atenția pentru modele de creativitate și hotărâre, despre locuri de muncă și campanii de CSR, moda influențează viziunea și calitatea vieții fiecăruia dintre noi.
În prezent, mai mult ca niciodată, raportarea la o populație tot mai diversă, formată din persoane de etnii și culturi diferite, cu stiluri de viață ce par de multe ori la poli opuși este pe cât de necesară, pe atât de dificilă. Dacă diversitatea este scopul, inclusivitatea este metoda.
Branduri internaționale, precum Tommy Hilfiger, au înțeles importanța acestor demersuri, implicându-se în ultimii ani tot mai mult, pe de o parte în crearea unui climat de lucru primitor, în care persoanele sunt acceptate și încurajate să facă parte indiferent de etnia, cultura și stilul de viață pe care le au, iar pe de altă parte, în realizarea unor colecții care să țină cont de faptul că fiecare persoană în parte este unică.
Adoptarea unei culturi a diversității a fost extrem de vizibilă în cadrul show-ului de modă TOMMYNOW Primăvară 2020, organizat de brand-ul Tommy Hilfiger în cadrul Săptămânii Modei de la Londra. Acesta a îmbrățișat filosofia „Style for All” – credința că stilul excelent șterge toate limitele referitoare la sex, vârstă, etnie și corp. Două dintre colecțiile principale prezentate în cadrul evenimentului – TommyXLewis și TommyXLewisXH.E.R. – oferă măsuri extinse pentru toate constituțiile corporale, în timp ce HILFIGER COLLECTION a creat piese vestimentare pentru femei și bărbați în paralel cu încurajarea împărtășirii între sexe a pieselor vestimentare din garderobă.