Ce să consumi la mic dejun ca să nu te îngrași în timpul pandemiei?

IMG-8053

 

Alegerile culinare pe care le faci în prima parte a zilei sunt, cu siguranță, determinante în felul în care îți duci toată ziua din punct de vedere culinar. Dan Bujor, specialist în masaj cu bambus și nutriție, vine cu o serie de recomandări de variante pentru micul dejun pentru această perioadă în care facem mai puțină mișcare decât de obicei

Ce să consumi la mic dejun ca să nu te îngrași?

  • Mic-dejun cu cereale integrale
  • „Recomandarea mea este sa alegi cereale cu un indice glicemic mic, nerafinate și pe cat posibil simple. Fulgii de ovăz reprezintă o opțiune excelentă. Sunt bogați în vitamina B1, acid folic și zinc, componente nutritive care nu doar imprimă senzația de sațietate, ci contribuie și la îmbunătățirea stării de spirit. Consumă fulgi de ovăz amestecat cu lapte de migdale neîndulcit, lapte de vacă sau orice iaurt/sana care îți place”, spune specialistul.
  • Mic-dejun cu semințe din chia, max 150 kcal
  • Considerate super alimente, semințele de chia oferă sațietate cu deficit caloric. Combinația ideală pentru silueta noastră. „Semințele de chia conțin o cantitate mare de fibre (excelente pentru controlul colesterolului și al glicemiei, și pentru sănătatea intestinului), proteine, antioxidanți și grăsimi sănătoase (în special Omega 3) care contribuie la senzația de sațietate, care întăresc sistemul imunitar și care sunt necesare metabolismului pentru a funcționa așa cum trebuie”, continuă specialistul. Să nu mai vorbim despre rapiditatea cu care prepari acest mic-dejun din semințe de chia. Seara, le pui la înmuiat în lapte, iar dimineață nu-ți rămane decât să adaugi câteva fucte, pe deasupra, și gata masa. De preferat, fructele pe care le adaugi să fie de pădure, cunoscute pentru indicele glicemic mic.

  • Citește mai mult aici!